03-06.11.2023 – WYJAZD DO JORDANII

Niewielki kraj na Bliskim Wchodzie – Haszymidzkie Królestwo Jordanii

Kiedy w Polsce listopadowe temperatury coraz dobitniej przypominają o zbliżającej się zimie, my wyjechaliśmy do ciepłego kraju na weekendową wycieczkę firmową. Temperatury ok. 26-27°C pozwoliły na przyjemne i spokojne zwiedzanie najważniejszych atrakcji tego regionu.

Pierwszą noc wycieczki spędziliśmy w namiotach w obozie na najpiękniejszej na świecie pustyni – Wadi Rum. O wschodzie słońca pojechaliśmy na przejażdżkę na wielbłądach, a następnie na oglądanie pustyni z pickupów Jeepa. Dzień upłynął nam na zwiedzaniu Małej Petry i transporcie do Wadi Musa, gdzie zatrzymaliśmy się na kolejny nocleg. W niedzielę z samego rana ruszyliśmy zwiedzać jeden z 7 cudów świata, ruiny miasta Nabatejczyków – Petrę. Wykute w skałach budowle robią niesamowite wrażenie. W ostatni dzień wycieczki pojechaliśmy nad Morze Martwe, gdzie mogliśmy zażyć kąpieli w tym zasolonym na ok. 30% zbiorniku wodnym. Wracaliśmy z lotniska w Ammanie, gdzie nasz wyjazd dobiegł końca.

Niesamowita przyroda, klimat, jedzenie, przyjaźni ludzie. Bardzo polecamy odwiedzić ten kraj! 🙂

TABUN Transport & Logistics

IN-TECH 1 ul. Wojska Polskiego 9 39-300 Mielec Biuro 201 D (2 piętro) GPS: 50.31014510179736, 21.47424114052819